dag 4 Saint-Quentin Frankrijk - Reisverslag uit Saint-Quentin, Frankrijk van Jacques Koijen - WaarBenJij.nu dag 4 Saint-Quentin Frankrijk - Reisverslag uit Saint-Quentin, Frankrijk van Jacques Koijen - WaarBenJij.nu

dag 4 Saint-Quentin Frankrijk

Blijf op de hoogte en volg Jacques

21 Mei 2014 | Frankrijk, Saint-Quentin

Half 8 ging de wekker weer, aankleden, fiets bepakken en een stevig ontbijt.afscheid genomen van een ander koppel nederlandse caminio gangers die we gisteravond ontmoeten bij onze B&B en gelijk door gereden naar de Carrefour, wat boodschappen gedaan voor de dag.Snel op de fiets om te beginnen aan de route van vandaag: richting Cambrai.dit ging goed en in het centrum kwamen we onze nederlandse fietsers weer tegen en we hebben samen koffie gedronken en een stempel gehaald op het gemeentehuis hierna vervolgenden we onze weg met z'n vieren zeker zo'n 25 km alwaar we nog een pauze namen.het terrein wordt steeds meer heuvelachtig en je komt niet echt meer tot rust.Klimmetjes zijn soms echte pukkels waar je al je zeilen bij moet zetten.Na de pauze hebben we onze vrienden een goede reis gewenst en zinn verder gegaan richting Saint-Quentin.dit verliep vlotjes en om 15.15 uur kwamen we aan bij ons hotel.handig want het ligt recht tegenover het bureau van toeristme dus weer een stempel erbij.het was een mooie dag met soms een klein bui'tje.wat vooral opviel waren de uitgestrekte akkers met daar tussen veel kleine kerkhoven met slachtoffers uit de 1ste wereldoorlog.erg indrukwekkend.na een stevige maaltijd tijd om te gaan bellen voor wat hoteltjes vanaf dag 6 .

• 22 Mei 2014 - 10:28

Peter En Corrie:

Hallo Henk en Jacques,
    Leuk om iedere morgen jullie belevenissen van de vorige dag te lezen. Wij hebben tegenwoordig een nieuwe gewoonte. 's Morgens voordat wij gaan ontbijten en de krant lezen, kijken we eerst naar jullie verslag. Ook leuk dat jullie onderweg andere camino gangers ontmoeten. Hoe dichter je in de buurt komt van jullie doel, hoe meer dat er zullen worden.
    Hoe gaat het met de knie Henk? Goede reis verder, goed weer en heel veel groeten van ons.
    Peter en Corrie

• 22 Mei 2014 - 16:38

Marianne Van Den Dries:

Ook in Tilburg worden jullie op de voet gevolgd het gaat gelukkig allemaal voorspoedig hou ons op de hoogte succes .gr Marianne en Frank