dag 12 : Poitiers - Reisverslag uit Chauvigny, Frankrijk van Jacques Koijen - WaarBenJij.nu dag 12 : Poitiers - Reisverslag uit Chauvigny, Frankrijk van Jacques Koijen - WaarBenJij.nu

dag 12 : Poitiers

Blijf op de hoogte en volg Jacques

30 Mei 2014 | Frankrijk, Chauvigny

dit word een kort en tevens het laatste verslag van dit mooie avontuur, met een vervelend einde,Jacques moet nood gedwongen stoppen met de mooie uitdaging.Na een een lange tocht zijn ze aangekomen in het mooie centrum van Poitiers,ze hebben een prachtig hotel midden in het centrum en de planning is om daar een extra dag rust te nemen.Jacques heeft al ruim een week een open wond op zijn bil aan de kant van de verlamming,voelen doet hij het niet maar de laatste dagen loopt het vocht er uit.in de B & B heeft hij er niet echt goed naar kunnen kijken maar wel goed behandeld met zalf etc.vanavond in het hotel schrikt hij zich rot belt naar huis en is erg emotioneel want de wond is zo groot en de kleur is donker blauw/zwart.Henk adviseert om te stoppen en ons advies is om snel naar een dokter of ziekenhuis te gaan.vanavond om 21.00 uur zijn ze samen naar het ziekenhuis gegaan en het is echt het slechtste scenario wat je maar kunt bedenken.de huid is afgestorven en Jacques moet geopereerd worden op het moment dat ik dit schrijf krijgt hij misschien een tijdelijke stoma want er zit een fikse infectie op zijn botten. nu maar wachten wanneer hij naar huis vervoerd kan worden,dat moet met speciaal vervoer want hij mag alleen maar liggen.machteloos dat we niet bij hem kunnen zijn,maar ook blij dat Henk bij hem is en hem steunt.geestelijk en lichamelijk sterk genoeg om de reis te maken en ze hadden het zeker gehaald als dit probleem niet was onstaan.hoe moeilijk het ook misschien is om toe te geven er is geen andere optie..SUPER TROTS OP WAT DIE TWEE BEREIKT HEBBEN !!

• 30 Mei 2014 - 02:40

Riet:

Jacques, Ik hoop dat als je deze email krijgt je je een beetje beter voelt. Ik was niet verbaast toen ik je laatste article over de reis las dat je het op moet geven. Het was een moelike trip en al gauw had je last van een open wond aan je bodem en dat is erg moeilijk tegenezen als je door op het zadel tezitten op die wond drukt. Het is al geweldig dat je met je zwager het zo ver hebt gebracht en dat je zoveel hebt gezien.
    Ik hoor wel van Nelly hoe het met je gaat. Mijn prayers zijn met je.
    Groeten Riet.i

• 30 Mei 2014 - 05:55

Monique Habes:

Zeker om trots op te zijn. Veel beterschap denk aan jullie xxx

• 30 Mei 2014 - 08:53

Corine:

Ongelooflijk dat je tour zo moet eindigen. Tuurlijk is heel gool trots op wat je bereikt hebt.
    nu maar snel werken aan n goed herstel.
    heel veel beterschap toi toi gr corine

• 30 Mei 2014 - 09:19

Brigitte:

SUPER TROTS, volgende keer gewoon vanaf Portiers vertrekken en het laatste stukje afmaken! Of vanf nu is Portiers het Bedevaartsoord!

• 30 Mei 2014 - 09:22

Jol Van Berkel:

Wat ontzettend jammer, dat dit zo heeft moeten eindigen, voor jullie beide !
    Maar dit is echt onmacht, hier is echt niets aan te doen !!!
    Trots ?? Man, wij, Gôôl, Branbant, iedereen is super trots op jullie, Kanjers !!!
    Groetjes, Jol van Berkel

• 30 Mei 2014 - 09:25

Johnny:

Hoi maatje supertrots op wat julie toch maar bereikt hebben! Veel sterkte en we zien je binnenkort.

• 30 Mei 2014 - 09:27

Miranda:

Super trots inderdaad en Jacq wat kan je meer geven als je deed!!! Je gaf alles! Jij ging letterlijk tot op het bot... Vele hadden dit niet aangekund ... Jij deed het toch maar . Ik hoop dat je snel bij je vrouwtje mag zijn xxx sterkte en beterschap .. En mentaal Jacq had jij de wereld rond kunnen fietsen je bent een kanjer. Het lichaam besloot dit keer anders x

• 30 Mei 2014 - 10:51

Remco En Miranda:

Jacques, wat een vervelend nieuws en balen dat deze tocht zo eindigt. Heel veel beterschap en sterkte! Groetjes Remco en miranda.

• 30 Mei 2014 - 11:36

Wendy:

hey jacques wat vervelend en je was al een eind op weg veel beterschap gewenst van ons sven wendy

• 30 Mei 2014 - 14:41

Koos Dekker:

Mooie prestatie jullie mogen trots op hem zijn petje af.
    Veel sterkte en een spoedig herstel.

• 30 Mei 2014 - 17:40

René:

Jammer dat het zo heeft moeten eindigen. Jullie zijn er zo lang mee bezig geweest afgelopen periode en al zover gekomen. Erg vervelend allemaal!
    Veel sterkte en heel veel beterschap.
    Hou je taai!

• 30 Mei 2014 - 18:27

Marianne:

Hallo jongens, we hebben het bericht gisterenavond al gehoord via Ans wat een teleurstelling, iets wat zo leuk begon dat zo nu moet eindigen.in een van de verslagen van afgelopen dagen dat jacques al een open wond had zei ik nog tegen Frank als ze dat maar redden.Nou Jacques heel veel sterkte de komende dagen gelukkig dat Henk er voor jou bij is.We vonden het erg leuk jullie de afgelopen weken te volgen met de fietstocht jullie hebben een geweldige prestatie geleverd respect voor jullie beiden gr. Frank en Marianne

• 30 Mei 2014 - 18:32

Joop En Gea:

Heb op facebook gelezen wat er gebeurd is, een goeie prestatie geleverd
    en dan zo iets akelijks.
    We wensen je een snel herstel en sterkte.
    Groetjes uit Enter

• 30 Mei 2014 - 18:58

Marian Konings:

Ik heb op Facebook jullie reis gevolgd,je hebt een mooie prestatie geleverd,daar mag je trots op zijn!
    Heel vervelend dat het zo moet eindigen,petje af voor jullie!
    Jacques ik wens je veel succes met je herstel.
    Gr.Peter en Marian Konings

• 30 Mei 2014 - 20:06

Fons En Carla V.Berkel:

Hoi mannen.
    Ook wij zijn trots op jullie en hopen jullie weer snel in Goirle te ontmoeten.
    Veel sterkte toegewenst en tot gauw ,ook namens de Support-groep.
    Fons en Carla

• 30 Mei 2014 - 21:00

Wilma En Harrie:

we wensen je heel veel sterkte en beterschap. knap wat jij / jullie gedaan hebben, mag je trots op zijn. wij in ieder geval heel trots op jou en vonden het prachtig dat we deelgenoot van jullie reis mochten zijn. Hopelijk ben je snel weer thuis en kun je genieten van vrouw, je dochters en die kleine Fedde.
    Groetjes Wilma van de Sande en Harrie Spijkers en hopelijk komen we je snel weer tegen in Goirle

• 30 Mei 2014 - 23:20

André & Godelieve Thijs - Paredis:

Spijtig dat je tocht zo moet eindigen Jacques, maar je gezondheid gaat toch voor alles hé. Hopelijk mag je het ziekenhuis vlug verlaten en kan je huiswaarts keren voor je verdere genezing.
    Godelieve en ikzelf wensen je dan ook veel sterkte en een spoedig herstel toe, en hopelijk mogen we je snel weer in Goirle ontmoeten.
    Groetjes x x x